Отказ
Моля, пазете касовия си бон (платежен документ). Той е Вашата гаранция!
Имате право да се откажете от настоящия договор, без да дължите обезщетение или неустойка и без да посочвате причини за това в срок от 14 дни.
Срокът за отказ е 14 дни, считано от датата на получаването на стоката.
За да упражните правото си на отказ, трябва да ни уведомите за решението си да се откажете от договора с недвусмислено заявление, съгласно с Общите ни условия.
Можете да използвате приложения формуляр за връщане/замяна на закупена стока: Връщане_или_Замяна
За да спазите срока за отказ, е достатъчно да изпратите съобщението си относно упражняването на право на отказ преди изтичането на срока за отказ.
Действие на отказа
Ако се откажете от настоящия договор, ние ще Ви възстановим всички плащания, които сме получили от Вас, без неоправдано забавяне в срок 14 /четиринадесет/ дни, считано от датата на получаването на върнатата от вас стока от Доставчика. Възстановяването на сумата ще извършим, като използваме същото платежно средство, използвано от Вас при първоначалната ви транзакция, освен ако вие изрично не се съгласите за друг начин на връщане на сумата;
За целта следва да съхранявате получените стоки, тяхното качество и безопасност до момента на тяхното връщане при нас.
Върнатата стока трябва да е в оригиналната си опаковка, да не е употребявана и да не е нарушен нейният търговски вид (напр. разкъсана опаковка, премахнати етикети, липсващи части и др.) и да е придружена с всички съпътстващи я документи – касова бележка и/или фактура, гаранционна карта, упътвания за употреба и др.
Транспортните разходи по връщане на стоката от клиента към Доставчика са за сметка на клиента. Стоките се връщат лично или чрез куриер, на адрес: гара Елин Пелин, ул. Райна Княгиня 1 (офис на Еконт).
РЕКЛАМАЦИИ
Задължение на клиента (получателя) е да отвори доставената пратка в момента на нейното получаване, в присъствие на куриера и да провери за щети по пратката или липси от нейното съдържание, които се дължат вследствие на транспортирането.
Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, с който се попълва констативен протокол в три еднообразни екземпляра. Клиентът (получателят на пратката) е длъжен да изисква оригинала и копие от протокола, след което да се свърже с представител на https://marty.bg/ за завеждане на рекламацията. https://marty.bg/ се ангажира с безплатна подмяна на повредения/липсващия артикул или възстановяване на заплатената от клиента сума, само след предоставянето на протокола от страна на клиента.
Можете да поискате обезщетение в рамките на законовата гаранция, предоставяна от правото на ЕС, ако дадена стока:
- не съответства на описанието;
- има различни характеристики от рекламирания или показания на клиента модел;
- не е годна за употреба (за обичайна употреба или за специална употреба, за която клиентът е направил поръчката и тя е приета);
- не притежава обичайните качества и характеристики за продуктите от същия вид;
В зависимост от естеството на несъответствието можете да поискате замяна на конкретния артикул за същия, без дефекти или в друг размер или цвят, или връщане на стоката срещу възстановяване на платената цена.
Можем да Ви предложим замяната артикула със съвсем друг артикул като доплатите, ако другият артикул е по-скъп. Може да бъде заменено и за два артикула на същата цена или да бъде възстановена разликата между заменения и новия артикул, ако цената на новия артикул е по-ниска от платената от Вас цена.
Възстановяване сумата на върнатата стока става по следния ред: Веднага щом получим върнатия артикул и се уверим, че НЕ е с нарушена цялост, не е носен, пран, гладен, не са правени опити за отстраняване на дефекта, ако има такъв, че ИМА запазен търговски вид и е с придружаващите го всички етикети и опаковки, ние ще преведем обратно сумата като наложен платеж или по банков път; В случай, че плащането е направено с банкова карта, възстановяването на сумата се извършва чрез нареждане на обратна операция по картата, с която е направено плащането в срок от 4 работни дни.